koh tao.

nu är vi på koh tao och har det helt awesome. sitter för tillfället på en bar/restaurang på stranden, softar och lyssnar reagge. ikväll blir det lugnt efter gårkvällens festande. gänget vi träffat här har ett favoritställe och det heter DISA !!! efter grabbens exflickvän.. superpopulär blev jag. höh. alltid annars låter det typ "disa vaddå??", "smeknamn eller?" eller "vart kommer du ifrån?" när jag presenterar mig.. nu blev mer "DISAAAAAA ;D", "OOOH, LIKE THER BAR" eller "so you are from sweden!!"
jocke fick även djn att spela dubstep halva kvällen så han var som 8åring som precis fått reda på att han få åka till busfabriken.

avslutar med att säga att jag har världens bästa pappa som alltid håller mig uppdaterad om vilka elefanter jag inte får rida, läser allt jag och lollo skriver och kommenterar flitit! det gillar vi!

nu ska vi strosa omkring lite på gatorna, äta och så blir det nog lite kortspel.
imorgon kommer jag absolut inte sakna victor! :)

här sitter vi för tillfället och MYSER.

Kommentarer
Postat av: RagnarDisaapapp

Det krävs alltså att det är en halv jord mellan oss innan det kommer några vänliga ord! Suck och stön! Se fram emot att höra rapporter om dykandet. Ta det lugnt bara och om du får chansen harpunera någon god fisk. Det är en av mina drömmar! Och du vet väl att du ska hälsa ciktor med det glada tillropet: Skepp, ohoj!!!

2011-03-01 @ 19:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0