helg.

att leva i norge och få helg innebär dessverre inte en mysfredag med popcorn, lördagsfylla på hugo och en bakissöndag. det innebär dubbeljobb fredag, dubbeljobb lördag, sova bort söndagen av total utmattning för att sedan kämpa sig till en fylla på kvällen. Vakna bakfull på måndagen, komma för sent till jobbet. och DÄR är den nya underbara jobbveckan igång igen.

vet btw inte varför jag skrev mysfredag med popcorn. äter aldrig popcorn exept from bio såklart. dock tänker jag varje gång jag går på bio... att poooopcorn, det borde man äta oftare!


denna vecka har varit lite konstig.. har tänkt ganska mycket. det gör mig ganska konstig, tråkig, och frånvarande. men ska ändra på det.. det var superkul på jobbet och imorgon är det den bästa dagen på hela veckan trots att det ine lät som det i raderna ovanför. SÖNDAG. och imorgon ska vi vara superfulla indianer på soho.. plus att jag är fri på måndag. fyfan vad jag vart lycklig nu.


superfulla powerpuffpinglor på soho.. 



Kommentarer
Postat av: sara

..och jag blev jävligt lycklig av att se att du uppdaterat din blogg! :-D



Have fun imorgon! Ikväll ska jag supa fan! :-D

2011-01-22 @ 21:29:47
URL: http://meandmycurls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0