handboll.

ikväll har vi haft världens myskväll hemma hos oskar o co med handboll!!!!, tacos och helt fantastiskt sällskap!
har skrattat väldigt mycket.. och det är ju nice.
öppnade idag på jobbet (sista öppningspasset!!!!!) och har nog aldrig varit så trött. sover superdåligt verkligen. brukar tänka att när kroppen verkligen vill sova så gör den det. det är bevisat av mig personligen. jag har somnat under ett spinningpass. väldigt skämsigt!


imorgon är jag full tillsammans med min dorisliknande evelina för sista gången på väldigt länge. det är mycket känslor i luften hela tiden och jag funkar inte riktigt ihop med det. vet inte hur jag ska hantera vissa situationer så jag försöker mest att leeeeeeeeeeeeeeeee. och så lyssnar jag på det sally alltid säger (trots att jag innerst inne hatar det mest av allt.. för hon har ju rätt. men ibland så vill man inte det och det är supertråkigt) ALLT BLIR SOM DET SKA BLI.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0