evelina ringdahl.

ikväll spenderar jag sista kvällen på väldigt länge med min fina fina evelina.
det känns ganska sjukt.. har nog aldrig umgåtts så mycket med en och samma människa förut..
vi sover, äter, skrattar, tänker (väldigt mycket), går promenader, dricker kaffe, tränar, spelar mobil-spel, dricker och gråter, och allt gör vi tillsammans. om ewe skrattar så skrattar jag, och om jag gråter så gråter ewe. bokstavligt talat.
till sommaren ses vi igen.. bådas systrar tar studenten. och det kommer bli awesome.
men jag vet inte vem som ska orka lyssna på mina konstiga tankar som jag vet att du också tänker.. vem ska vara min vägg? det kan misstolkas som något negativt, att den man pratar med är en vägg, men det är det inte.. det kan inte bli bättre. jag studsar liksom mina tankar till dig, och så studsar dom tillbaka. jag vet inte varför jag skriver studsar.. tänker nog på handboll. eller nått. whatever....
men nu ska vi tänka positivt som alltid.
vi har en dag natt kvar.
och en dag imorgon.
och kanske lite soldagar i thailand.
och du är helt amaaaazzziiing.
hahah.. 2006...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0