at night.

jag är världens bästa nattmänniska! jag älskar att vara vaken på natten.. dock förstör det mitt dagliga liv lite. men vafan. när man jobbar på dagarna har man ju ofta rätt tråkigt iallafall, då kan man lika gärna vara lite trött också och ha det svingött på nätterna. men david gör mina jobbdagar väldigt underbara. det är min arbetskollega och han är helt fantastisk! den mest bittra, negativa, roliga, snälla, sjuka och omtänksammaste människa jag träffat. typ!

lovisa hade skrivit ett inlägg om saknaden till bergen och det liv vi lever nu. jag har inte börjat tänka så än.. och hoppas inte jag gör det heller. för den saknaden kommer bli galen. jag känner dock att jag börjar bli lite uttråkad.. har ju en tendens till att inte kunna vara på samma ställe för länge. och jag har varit här ett år om man tar bort smögensäsongerna! gad! sugen på lite nya rockiga saker och upplevelser.. så nej. inget saknad-inlägg idag. kommer väl dagen innan jag åker.. då sitter jag säkert och stortjuter och ringer till mamma och säger att jag aldrig vill åka från Bergen, att jag vill leva resten av mitt liv här... för jag har även en tendens till att ha SJUKT svårt att släppa saker som jag fäst mig vid. och visst fan har jag fäst mig vid både saker, ställen, rutiner och framförallt männiksor här... åååhhhjaaa.


nu har min nattkompis ewe duschat klart så nu ska vi mysa. vi ska göra allt i världen utan att sova för hon fick panik när hon såg att klockan var tre och hon ska upp sex så inatt blir det ingen sömn alls..
godikkenatt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0