update ala koh samui.

okeeeeeey.. nu har lovisa skrivit typ sju inlägg så nu ska jag slänga iväg ett jag med.
Min mobil är ju borta också så.. mamma, i'm alive. MEN du kanske måste spärra mitt telefonkort. fast ingen stress..
nu sitter vi och käkar frukost på koh samui. Det ska regna idag,, yeeeeey. men vi ska hyra moppar och åka till något tufft vattenfall..
annars har vi varit på full moon, tappat bort jocke, diskuterat vilka som skulle få betala extra skatt om lagen "feta människor ska betala extra skatt" infördes, tappat bort jocke igen, sett djur. och massa sånt.
om några dagar drar vi till ko tao och ska dykarset med lillleeeeeeee cictor.
sen blir det en liten partyparty resa ett tag då vi ska möta upp mina babes linnea och becca i LAOS.
MEN. jag har verkligen inga skor. har inte haft det sen full moon...
BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0