hello hottie.

sitter hemma i kimstad en fredagkväll och viker kläder. jag hatar att vika kläder. ewe skulle slå ihjäl mig och må psykiskt dåligt i resten av sitt liv om hon såg hur jag viker nu, hah.

imorgon ska jag till ikea med min bror och syster och köpa lite klädhängare och sådär.. det är farligt för garderoben att flytta runt som jag gör.. vet inte vart allt ska få plats..

på onsdag drar jag iallafall till thailand för att starta ett nytt äventyr. uppleva en annan värld än jag tidigare gjort.. upptäcka nya sidor hos mig själv, utvecklas och whatever, whatever, whatever. vakna idag har jag spenderat dagen till att kolla upp saker jag vill göra.. och lovisa kommer bli rädd för mig när jag visar allt vi ska göra. kommer hänga en HEL del i djungeln med fula apor och sköna elefanter. En medlem av smögens egna bue locos-gäng (inte bara medlem, utan LEDARE, KONUNG, CHEF) kommer delta våran första tid och vi kan inte annat än att buga och bocka för hans sällskap.



Ledare Jocke med sina bitches i sitt hjära.

har lovat en hel del att blogga under resan.. speciellt alla underbara borta i bergen. och mamma och pappa. och det ska jag. lovar. MEN slår kanske ihop en blogg med Lovisa.. hon är så mycket mer duktig än mig på att komma ihåg det. ;)

jag får även hedersbesök av en liten prins i mars vilket för mig till den lyckligaste tjejen på denna planet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0