bildbomb.

thailand, laos, kambodja, singapore och malaysia avklarat.
nu aterstar borneosidan av malaysia, filippinerna, indonesien och norra thailand.
bildbomb fran tva vilsna tjejer pa varldens snabbaste dator i singapore!


































herregud vad med bilder jag la upp nu. nu maste jag ga och gora nagot som jag fortjanar.
jag aaaalskar malaysia. finast jag varit med om! imorgon ska vi till borneo sidan och gora dyk i varldsklass.. langtar!!! (kommer nog aldrig mer lagga upp bilder men ni vet ju vart ni kan se vad jag gor.. lovisaamalia.blogg.se)


Kommentarer
Postat av: disaapappan

Fantastiska bilder, ser underbart ut. Men läs min kommentar till Lovisa. De gillar inte näckande kimstadbor i Singapore!Hi, hi, hi!

2011-04-13 @ 22:06:42
Postat av: disaapappan

nja, det var inte så illa som jag skrev till Lovisa. Pojken Jan från Kimstad skulle få 3 månaders fängelse och/eller 11 000 kr i böter. Jag tror han slapp ut om han stack, men undrar hur det gick för hans flickvän? När och hur ska ni till Borneo? Var snälla mot orangutangerna! Puss från mig och mamma!

2011-04-13 @ 22:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0