sista försöket.


idag har jag faktiskt varit helt jävla ledig. och eftersom jag var uppe och såg film till sex igår så gick jag inte upp förren kl två, men det var nice :) sen gick jag, kimmy och lovisa upp för flöyen, vi åt på malabar, gick och spinna med alayan, dubbelduscha fort som fan för att sedan se sverige aaaaaaaaasförlora på Scottsman! men där var det en jääävla massa svenskar och go stämmning. stämmningen stod mest Viktor för som var full och dansa och sjöng.. ;D 

på senaste tiden har det annars varit en del fördelsedagar och öppningar av nya ställen. Sånna tillfällen som man inte kan stå imot även fast man sagt "men nu ska jag inte dricka på ett tag"...

annars har det väl inte hänt så mycket.. jag har fyllt 20 och haft världens bästa födelsedag! har aldrig känt mig så uppskattad förr, haha.. folk kom med blommor och champange till mig på jobbet och nästan alla jag känner var med mig ut på fylla! sen kom familjen hit vilket var hur kul som helst.. dom vart possitivt överraskade för förstod nu varför jag trivs så gott..

det här inlägget känns lite seriöst för att vara mig men det var mest en sammanfattning.. nu ska jag se på one tree hill, somna, bli väckt av fulla killar, skratta och somna om :)

love it.



one piece - världens bästa klädesplagg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha både jag moa ida o malin har också en varsin! prisa gud för one piece

2010-10-14 @ 13:12:47
URL: http://malindott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0