happy but sad.

igår blev min ælskade vinterjacka snodd på jobbet.. fyfan!
førsta gången jag anvænder den iår.. 4500 jævla kr åt skogen! jag som aldrig ens brukar køpa dyra saker, haha.
och ska aldrig mer gøra heller før den delen.. men men. jag tror på karma så jag hoppas personen som tatt den kommer få typ fula barn eller något:)

idag ær det jobb och træning som gæller.. ska køra styrka OCH spinna. førra gången vi spinna svetteades jag mer æn jag gjort i hela mitt liv tillsammans typ.. hah. ganska nice.

ikvæll ska vi boka biljetter också!!!!
blir nog nya zeeland som førsta stopp. kommer bli sjukt bra.. ååååh ja!

igår var en ganska hemsk dag.. bakfull och trøtt som fan. blev av mig jackan. kunde inte komma hem(nykeln låg i jackan) men jag var av en konstig anledning lite småglad hela tiden och efter att få spendera natten brevid værldens skønaste evelina så var jag endå ganska nøjd. hon ær rolig hon.. men varfør kan jag inte skriva hær!

jag har btw værldens bæsta vænner och vill aldrig læmna dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0