fobi!

hey babes.

har precis slutat jobba och ska snart springa øver till ewe och bobbo som sitter och syr våra klænningar vi ska ha på søndag.. vi har næmligen planerat att vi ska værldens størsta maskeradfest och vi ska såklart vara powerpuffpinglorna. lovar att det kommer bilder på de! ær sjukt taggad!

ikvæll ær det 18årsgræns på Sjoko.. det brukar sluta i koas och jag orkarf egentligen inte jobba, men men :)


har kommit igång ganska bra med træningen.. men min værsta fobi har tagit øver mitt liv typ.. jag blir galen! just nu har det bara blivit till en grej i mitt huvud, men jag kan inte sluta! JAG HATAR NAVLAR. jag kan knappt skriva det liksom..om någon pillar mig eller sig sjælv i navlen blir jag riktigt illamående.. och hær om dagen så var jag tvungen att gå hem från gymmet før att det var en tjock man i grå tight t-shirt som svettades sjukt mycket runt naveln. sjukt larvigt av mig.. det vet jag. jag førsøker jobba på det. men alla retas hela tiden och det hjælper ju inte.. gaaaaaaah :)

just nu ær jag glad varje, varje ,varje dag. (:
elskar bergen och allt som hør till!
men saknar er dær hemma.


speciellt denna søtnos!


Kommentarer
Postat av: klaris

jag vet en hoooomie till dig som också HATAR navlar!!! MELINDA! :)

2010-10-30 @ 19:26:16
Postat av: den navlade pappan

Oj då! Det var en ny fobi för mig. Du kommer att få det svårt om du inte kommer över den tills du bor hemma. Jättefin bild på Jakebo!!!! Den värmde och han tyckte själv mycket om den och dina ord.

Ha det bra och njut av livet! Om ni åker till Nya Zeeland måste du lära dig Black Hawks Haka och lära oss här hemma den!!!

2010-10-31 @ 17:17:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0