ringnescup.

yoooooo.

kom precis från jobb och tænkte uppdatera lite før førsta gången på veckooooor. har børjat skriva vanlig dagbok (HAHA) och har dåligt internet.. så giddar ikke ;)

har sovit sjukt lite under en period nu. mina roomisar ær tokiga och jag jobbar hela tiden. søndagar brukar man alltid kunna sova ut. det ær liksom alltid ljuset i tunneln, nær det gæller sovandet då allting ær stængt då. men att allting ær stængt innebær det också att alla ær lediga. och ska alla någon gång gøra något tillsammans blir det på en søndag. imorgon skal hela bergens uteservering på fotbollscup. jag vill inte ens veta hur det kommer till och sluta........fylla.

sen jobbar jag måndag, tisdag och på onsdagkvæll åker jag till norrkøping och hælsar på.. ska bli sjukt nice!
flyttar æven nu på søndag/måndag.. till tre sweeedisshhhhh guys. eget rum. ska bli nice.



avslutar med en bild på min norska homie Mia eftersom jag sitter med hennes dator. snyggis.



SNART SES VI.

Kommentarer
Postat av: Becc

Wiiie, kanske svimmade nyss?! Jag kan väl

efter 34468 klick hit hå in och kolla om hon uppdaterat

nudå?! Men åh fan det hade du! Blir såååå

nööjd. Saknar dig som fan vännen!!

Du ska ut och röjja på onzda hoppas ja?!

Puss älskade!!!

2010-03-29 @ 00:28:15
URL: http://Rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0