no busssss.

heeeeeeeey.

sitter ensam i bempas, tobbes och fredriks lägenhet, vårat ex.
alla gick på jobb kl 11 och jag gläääädjer mig faktiskt till o sitta här själv med min dator, som för övrigt både blivit utskrattad och fått kaffe över sig tidigare på Calibar.

jag vet inte riktigt hur jag ska klara av att färda mig någonstans efter att ha bott här.. jag har varken åkt bil, buss eller tåg sen jag kom hit. En kompis har precis köpt bil här och min första reaktion var : vilken idiot.
det är gångavstånd till allting, och när våran söta Mia försöker få med oss på förfester utanför byn vägrar vi nästan. bortskämda. jag saknar att köra bil fan. undra om jag ens kan det längre?

morgondagen blir nog nice, ska upp för flöyen, skriva cv till Mia, städa, sätta upp ett nytt bord och träna.. och sova en massa såklart :) enda dagen man får göra det på!

om exakt fem dagar får jag krama dessa tjejer. gaaah.



Kommentarer
Postat av: alexandra

SÄMST på att uppdatera :(

2010-03-18 @ 13:01:42
URL: http://fieerce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0