FRÅGESTUND.

innan john blund ( eve tvinga mig skriva detta tråkiga rim)

HEY MIN KÄRA LÄSARE.
tack för alla fina kommentarer, det värmer verkligen. Varje dag jag loggar in här värmer det i mitt hjärt och hela min kropp. Men jag vet att ni kan göra bättre.. såå.. FORTSÄTT KOMMENTERA ;) kom igen kom igen kom igen.


Nu får ni passa på att fråga vad ni vill på min alldeles egna.... FRÅGESTUND.
jag ska försöka hinna svara på allt ni undrar, men kan inte garantera svar på allt.
Den början NU och fortsätter i 24 timmar, så pass på! fråga ! våga fråga! Kom igen! Kom igen!!!!! vad som helst!!



avslutar med en dagens outfit:




* supermanplåster - Mcdonalds Klinga
* T-shirt - John Bauer gymnasiet
* Trasigt lakan - Sara österberg säng
* tuffa, slitna, grönskade, öliga jeans - bikbok
* "vita" tygskor - din sko


love u guys.

Kommentarer
Postat av: bekymrad läsare.

Mannen , vad fan händer! Måste dock påpeka att din dags outfit är clean som fän!

2010-03-02 @ 09:29:14
URL: http://sallybrallan.blogg.se/
Postat av: Jacob bergholm

Vilket år e du född ?

2010-03-02 @ 09:43:50
Postat av: Lovisa

Jag blir typ livrädd.. Vad gör dom med dig där borta?? Elin Kling nästa?

2010-03-02 @ 12:38:26
URL: http://lovisaamalia.blogg.se/
Postat av: becca

BÄSTA DISA!! btw saknar dig massa hun! är allt bra? :) JAG ÄR FUCKING HEMMA NU! :(

2010-03-02 @ 19:04:46
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0