sunday breakfast

Hello!!
Jag har hittat ett litet internet här i vår nya lägenhet, mohah.
sitter i sängen och Adrian håller på att göra söndagsfrukost till mig och E. sooooooooft!

såhär mycket har jag aldrig jobbar förr, möjligtvis i sommar. fast ne. Idag är iallfall min första lediga dag på 15 dagar.
men jag tycker om cafeet, alla som jobbar där är hur härliga som helst och tiden flyter på jävligt snabbt. Har dock fått en slags förståelse för tjocka männiksor som fortsätter äta sötsaker. för om de känner samma sug för allt onyttigt som jag gör för våran brownie så förstår jag att de äter det trots att de vet konsekvenserna.

igår kom det en kvinna till cafet som av någon oförklarlig anledning böjde sig över disken för att kolla på våra koppar. jag hann tänka att hon var lite knäpp och jobbig, så börjar hela hennes hår brinna!! hon böjde sig över att ljus. En sådan jobbig situation som egentligen inte är rolig alls. just därför kunde jag inte sluta skratta.. dock höll jag mig till jag kom till köket.


nu är frukosten kvar, bacon, ägg och frukt. yeaaahhh.

miss you guys.



Linn, du är snygg oavsett hårfärg ;) miss you.

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha tack Disa!Du är verkligen en riktig vän!!:)<3

2010-03-05 @ 12:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0