fotboll vs kareoke

HEY.

sitter i våran sköna soffa och äter vindruvor! våra nya liv har börjat nu.. träning och nyttig mat! Eller iallafall MINDRE mat. hata att bo med kock. de andra är precis nedanför och dricker öl på folkrövare, men jag är nytränad, nysolad och nyduschad så jag orkade inte hänga med. snacka nyss med sally i säkert en timma.. älska henne!



och jag må faktiskt säga att fotboll vinner min överskrifts-fråga!
vi har flyttat från att bo mittemot en fotbollsklubb till att bo mittemot en kareokebar.. och kareokebaren är heeelt galen!
det känns som de sitter brevid mig och sjunger när jag ska sova!! och den ÄNDA dagen jag börjar kl åtta istället för elva är måndagar.. och varje söndag är det världen fest där nere. det värsta är att jag blir inte irriterad, utan jag blir SUGEN på att bara kila ner och balla..


såg två killar idag som såg ut som zoda och jeppe. saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0