yellow.

idaaaaaaaaaaaag svävar jag lite på moln!
igår ringde danne och de verkar ha det huuuuuur bra som helst, i förrgår kom ewe hem till mig, för tre dagar sen fick jag lön, för två dagar sen fyllde jakob 10 år, idag ringde sally och var så schön som bara hon kan vara, och sist, men absolut inte minst så har min bästa bästa bästa lovisa bokat resa hit! i mars kommer hon och då är jag ledig i två dagar vilket inte hänt sen jag började jobba.

på söndag ska jag och ewe gå och ta lite kort och sedan lägga upp här, så ni kan få se hur våra liv ser ut liksom.
vi kan dock inte vara med på korten för vi är för tillfället gulhåriga! nog pratat om det. (ewe skrek precis till för hon gick förbi en spegel, HAHA)

imorgon blir det jobb till fyra, träning, och sen jobb till fyra igen.. fast den andra delen av dygnet.
idag är en bra dag iallfall.
nu ska ewe tröströka en cigg. en cigg för gulhåriga.



avslutar med en bild på världens bästa mia och cesar.

Kommentarer
Postat av: pappan

flyter på bra tydligen, låter det, bilder, låter ännu bättre, antar jag - eh, vill pappa verkligen veta hur ni håller i gång?

2010-02-20 @ 21:54:49
Postat av: Anonym

2010-02-20 @ 22:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0