mario <3

HEY.

sitter här i lägenheten och äter makaroner.. ett paket makaroner kostar bara 12 kr (på 7eleven!!) så det får bli min mat framöver. Mia och ewe gick precis på jobb efter att ha spelat supermario i en timma. alla blir hysteriska och min värk i tummarna går inte att beskriva!

nu ska jag kolla på tre greys avsnitt i väntan på att ewe och adrian ska komma hem.. då blir det mer mario i hope!!! hade glömt hur porriga christina och dr. Burke var mot varandra i början av greys..

OCH stort grattis till min bästavän som fyller 20 idag! om du bodde i Bergen nu skulle detta jämföras med den vackra dagen då du föddes. för det är ungefär så det är här. dead intill you turn 20. sitter och äter makaroner och har gjort ett hopplöst försök till att få till en god makaronsås som bara du och jag kan. jag inser nu att i detta "du och jag" står nog du får den stora biten. jag var värdelös.

imorgon blir en bra dag.. vi ska träna, städa och organisera lite (stort behov), vaxa benen (!), spela mario, se på greys, äta middag och mysa! loveit.


jag, ewe, adrian och mia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0