bergen <3

just nu känns allt jävligt bra faktiskt. jag och ewe har haft ett par hysteriska dagar och vi har skrattat och skrattat.
det är bara två veckor tills sally och lovisa kommer och hälsar på, vilket känns ännu bättre.
jag har för tillfället en söndersupen mobil men ska nog lösa det under dagen. Då blir den första att ringa
min mormor som fyller år idag, grattis! saknar henne massor!

det har blivit sjukt lite sömn de senaste dagarna så jag ska slappa framför greys och sedan kila över till bempa och co i den gamla lägenheten.

jag trivs. bergen är nice.


syster, mamma, bror och världens snyggaste muuurmuuur.

 


Kommentarer
Postat av: freja

okej. söt bild. verkligen.

2010-02-27 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0