mjukstart.

Dags att börja blogga igen. måste skriva av mig lite. så kommer jag ihåg vad jag gör om dagarna också. ångestframkallande? eh ja.

jag ska alldeles strax gå en powerwalk. får se om mina benhinnor klarar det, dom är ju såå jävla töntiga just nu va!
har haft smögen-återträff ett par dagar nu, och det har varit nice.
Bokar resa till Norge ikväll också.. får se vad dom har att erbjuda. Alltid spännande...


idag har jag annars kännt mig ganska ensam. och ganska töntig.
vet inte riktigt själv vad jag känner, tycker eller tänker om någonting. Men det kanske jag kommer på under min powerwalk!

fast kanske är det så att.. så länge man inte känner efter, så länge är det lugnt.
Jag ska aldrig mer känna.



världens bästa dag, fest, kväll, natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi är töntiga tillsammans <3

2009-09-17 @ 09:06:35
URL: http://Metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0