att packa.

håller på att packar. det går skit.
Vad fan ska jag packa?! Jag åker liksom iväg på obestämd tid och måste ändå klara av att bära det..
hmm..
skor, väskor och jackor är ju det största problemet. jag vill liksom ha med mig skor som jag aldrig använder för jag får panik ifall jag en dag där borta skulle vilja ha dom! töntigt och tjejigt, i know. men jag är fan tjej. och jag har galet mycket kläder, skor och väskor. speciellt väskor.

aja, nu ska jag hämta min lillebror på frita, sen ikväll blir det middag med mina två polare. mohah.
Lovisa får vara våran mamma ikväll, hon är van vid finmiddagar. Jag och sally dricker ju bara smoothie.. och när sally väl äter så har hon mat i hela ansiktet. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0