sally gårdfalk.

jag kan nog ha världens bästa vän. När jag kollade min mejl nyss hade hon skrivit detta..

"Bara för att inte du ska få fet-ångest då du är i skolan eller gör något annat tråkigt , kanske hämtar ett arbete på din mejl som du bara måste sätta dig ner och göra så vill jag bara att du ska veta att...
 
Du är duktig som ens öppnar det där jävla arbetet och gör det.
Du slipper det snart då du tar studenten och kan vara stolt.
Du kämpar för din kärlek, vilket han ska vara jävligt glad för.
Du får drass med mig som ibland är ett svin/mongo whatever.
Du gav inte upp ditt körkort även fast de tog för mycket av din engeri ett tag.
OCH SNART ÅKER VI!
 
 
de nio magiska orden.  
 
 Du är min bästa vän & jag älskar dig."



och nu vill jag bara åka hem till henne och kramas, hah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0