coola i våra hjärtan!

- Vi kanske inte kommer ha råd med coca coola när vi flyttar!!!
- Men Lovisa..... jo, det gäller bara att prioritera..









Jag har förresten redan börjat fila på våra träningsscheman för sommaren. trodde inte jag skulle få så positiv respons på mitt sms inatt till tjejerna när jag berättade om mina träningsplaner. men sally skrev att det var tur att hon hade mig och lovisa skrev att hon älska mig. hon var dock full. men det blir svårt. lollo kommer springa 3 km utan att ens hinna andas och sally kommer få cigarett-abstinens efter 500 m.......................................... och jag får väl springa där någonstans imellan. eller så kommer min jävla vinnarskalle fram. jag springer om lovisa och kan sedan inte röra mig på resten av sommaren. fan. vet inte hur jag ska göra. men... jag har sagt att vi slipper träna om vi festar, så vi får helt enkelt festa VARJE kväll. så slipper vi springproblemet! 

GODNATT. 


Kommentarer
Postat av: Sara

Kan vi inte bestämma EN tid i veckan då vi går ut och powerwalkar exakt samma tid.. så kan vi ringa varandra och ni kan ha på högtalaren så att jag kan prata med alla... då skulle det kännas som om jag var med er och det skulle kännas bra. Fatta den!

2009-05-08 @ 10:13:37
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0