car.

kanske är världens lyckligaste tjej idag.

- idag fick jag körkort!
- idag boka danne om sin hemresa till den 29 maj istället för den 14 juni ♥
-
våra grabbar vann sin första korpen match
- sally är 18, och har givetvis piercat tungan
- jag har haft bästa helgen på länge
-
jag är kär i alla mina vänner. ni är nog bäst i världen
- det är en månad kvar till studenten
- imorgon hämat jag min balklänning. (jag kör)
- nästnästa helg åker vi till våran älsklings lenny

avslutar med en bild som sara gratta mig med. Du är kontig. men bäst :)


Kommentarer
Postat av: Beccabus

wie älskar när du är lycklig!!! :):)

2009-05-12 @ 21:30:11
URL: http://refre.blogg.se/
Postat av: Frida

Grattis sexbooomb!

2009-05-13 @ 10:24:03
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Leeeny

Lycklig blir man när man läser om din lycka...

o att ni kommer hit nästa helg!!! :D:D:D <3

2009-05-14 @ 10:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0