vänner vänner.

hej.

idag har jag inte så mycket att skriva. barn gör mig sjuka.

Jag kan skriva om alla positiva kommentarer jag fått av mina vänner senaste tiden..

1. "Det var bara en tidsfråga innan din snefylla skulle komma. Som en tickande bomb. jag har fan väntat"

2. "Varje gång jag tänker att jag vill bli kär nu, så tänker jag på dig. Och blir så nöjd över att inte vara de!!"

3. "Du måste fan börja sola"

4. "-tänk vad mycket du kan hitta på nu!!!
- som?
- ..................
- ..................
- Fan... du kan inte göra någonting...."

5. "Du ser sjuk ut, Ät en bulle"

6. "Du kommer aldrig få MVG, tro mig"

7. "Och jag tyckte att jag var körd. Du är fan askörd. Dags att börja plugga!"

Jag bara älskar er.

Den finaste kommentaren jag har fått, kanske någonsin, är av Elion, 3år.
"Disa... i mina ögon är i varje fall du perfekt. Precis så som en tjej ska vara."
haha, älska honom.



Lite sommarkänsla!








Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, älskar dig pullan!

2009-04-01 @ 15:11:19
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0