tanter tanter

idag när jag åkte buss till sjukhuset var det 8-10 söta små tanter på bussen,. De satt en bit framför mig hela högen. Av någon anledning funkade bara stopp-knappen som var precis vid mig...
Den första tanten började trycka, och fick sen lite panik. Då börja alla trycka.. och sen när jag tröck så lyste stannar-knappen. detta märkte dock inte dom, utan en tant utbrister : det var jag!!! det var jag som hitta den rätta knappen!!!
Och det fortsatte.. när nästa tant skulle av vart det samma härj.. jag tröck,, någon blev lycklig och skrek! "Gunvor nu var det jag!!", "undra vems tur det är nästa gång!", "vilken rolig buss!!", "Nu tror jag det var både jag OCH gunvor"
Jag höll på att dö av skratt, men det kunde jag ju inte visa.. riktigt jobbigt.

De tyckte att det var så kul, så jag var liksom tvungen att trycka lite diskret, annars hade jag ju förstört allting.


Kommentarer
Postat av: Becca

HAHHAHA :D Såå söta! Det gjorde du rätt i disen!

2009-03-25 @ 18:15:14
URL: http://refre.blogg.se/
Postat av: becca

hahhaha va? :D så kul var de väl inte!? fattar inte ens vad som var kul :D Fika imorgon?

2009-03-29 @ 22:05:41
URL: http://refre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0