lillebror, bapapapa

Har varit i Bosön hela dagen med världens bästa klass, som jag har saknat er!
Det var riktigt kul.. dock kan jag inte gå nu. Sprang för snabbt utan skor... eller något? dock är jag sjuk men jag har ALDRIG fått sådan kramp och smärta förut, haha. Har fortfarande så ont i hälsenerna att jag nästan börja gråta när jag ställde mig upp förut efter att ha glömt bort dom små senorna. Men de behöver nog bara lite sömn skulle jag tro. Min fobi för hälsenor gör ju inte det hela bättre... blir typ yr och får spykänsla när jag rör dom. ueeek.

Det var god mat, och rolig träning.
fan vad jag saknar att ha riktiga idrottslektioner. det var ju pga dom som skolan var så rolig förr..
men aja.. nu är jag trött. Linn, du missa bästa buffén!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är tjöck så det räcker:D

2009-04-01 @ 15:01:02
URL: http://msbergstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0