IKEA

Igår firade vi Klara, ett stort grattis! :)
Trots att jag inte vart speciellt full var bakfyllan idag större än någonsin. Hade lovat att åka till IKEA med mamma och Freja. Jag la mig i varenda säng och provade varenda fotölj och soffa. Dom blev lite irriterade och min hypernervösa mamma tror att jag är en alkolist! they just love me.

Har varit hemma hela kvällen och sett på melodifestivalen med familjen.. och herregud vilken katastrof. Jag brukar inte vara insatt man var faktiskt det ikväll. Musiken är heller inte i min stil, men jag tyckte ändå att nästan alla var "melodifestival-bra", utan den som vann såklart. hon sög balle och jag kan inte förstå hur svenska folket röstade.
 
Sen har jag lekt hela kvällen med Jakob. Jag har saknat honom och han är världens bästa.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0