happy.

Ligger här med Lovisa.. som vanligt. Vi bloggar.. för vi måste plugga :)
Igår fyllde Klara år.. ett stooooooooort grattis till henne! Hon fick ju ingen artonårsfest här hemma i Sverige så på fredag blir det ös för henne. bästa du.

jaa... hmm.. blir lite nervös för jag vet inte vad jag ska skriva. Känner att jag måste prestera! Men.. iofs.. jag har inte såå många läsare.. och Linnea Lenny Lennartsson har utsett mig till bästa bloggen.. skriver för dig älskling ;)

men.......... det är 93 dagar kvar till studenten!!!!


Jag är glad. jag pratar jättemycket. jag pratar sönder Lovisa, och visar henne massa  bra låtar. som hon tycker är dåliga......... och jag vill inte sova. jag  vill prata och skratta. jag vill ha fredag with my babes. ballning på g..

Kommentarer
Postat av: Angeli

Haha.. Stackars Lovisa.. =P

2009-03-11 @ 01:35:59
URL: http://angeliaxelsson.blogg.se/
Postat av: Becca

BALLA BALLA BALLA BALLLA :D

2009-03-13 @ 13:53:53
URL: http://refre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0