YO.

sitter här och känner mig GANSKA så ensam. alla är upptagna ikväll.. lets make a list.

1. lovisa är i london
2. sally är på en fest där jag inte är bjuden
3. danne jobbar
4. becca har isolerat sig med alex. henne får man väl se först om en vecka..
5. klara har cup
6. ewe har cup
7. linn har lagfest
8. becca nr två är på krogen med hennes klasskompisar
9. Sara är sjuk. hon har varit sjuk länge. det är tråkigt.


Men danne kommer till mig klockan fyra! Längtar.
jag vann över honom i brottning förut.. TWICE! han erkännde det till och med :)
men det sluta som vanligt med samma sak...
Han skriker till sina föräldrar att jag har hoppat i deras säng, jag blir arg (och skäms lite), han bär upp mig och slår in mitt huvud i dörren så jag nästan dör. ALLTID går han över gränsen.

i love him.  ♥


Kommentarer
Postat av: Becca

BÄSTA NI!

2009-02-07 @ 12:38:06
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Hönsbecca;)

Snuffsan då, i am all yours now<3

2009-02-28 @ 11:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0