väskor väskor

tja.

jag ser fram imot morgondagen. Vill ni helt seriöst veta varför? För jag ska varken ha med mig dator eller träningskläder till skolan, detta innebär att jag kommer gå på stan imorgon med en liten LÄTT väska. Helt ofattbart. Att jag kommer bli grillad av Tom imorgon pga dålig redovisning spelar helt plötsligt inte så stor roll. För jag ska ha en liten LÄTT väska.
 

Det värsta nu är att jag blev assugen på att träna imorgon... men.. då lämnar jag fan väskan i skolan.
för jag ska ha en liten LÄTT väska.

och nu kan jag intge skjuta upp pluggandet mer. jag har försökt med allt.. städning, träning, matlagning, tv-tittande.. jag har till och med rensat garderoben, lite iallafall.. mycket lite.

PEACE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0