träningstjej.

jag håller på att byta rum.. och byte av rum innebär även byte av garderob. my god. Jag har rensat igenom min träningsgarderob som står i datahörnan. Jag har rensat bort 32 t-shirt, 4 joggingbyxor och 5 tjocktröjor. det är helt galet. 

T-SHIRT
En t-shirt får man typ vad man än gör. Om man är med på cup, om man har träningsläger, om man har aktivitetsdag, från skolan, från jobb, friluvsdagar. Det värsta är att jag gillar dom, så jag sparade en massa onödiga! jag har sjukt många minnen med mina t-shirts, eftersom det oftatst står det som hände när man fick dom. Mitt mest onödiga plagg måste vara det fula linnet från beachhandbollen. så ful och liten men så betydelsefull (L) 

och lovisa, du ska få en hel hög med kläder. dock kommer du inte bli glad, för det är typ kläder som man inte bryr sig om att man har. som bara ÄR. onödiga. ganska fula. lite för stora. eller små. sånna som jag tar på mig dagen efter när jag av oförklarliga anledningar vinglat hem till dig runt halv fyra-tiden!

Kommentarer
Postat av: Lovisa

YEAH! jag älskar gamla fula kläder det vet du! "det går ju att göra snyggt på något sätt, med lite smycken osåå" P.S. jag klarade inte av att slängalinnet från beach handbollen när jag flytta, så nu ligger det där och skräpar i lådan, men som sagt minnen! D.S.

2009-02-25 @ 23:24:27
URL: http://lovisaamalia.blogg.se/
Postat av: tessan

va duktig du är ;) påtal om kläder så kanske det är på tiden att vi byter tillbaka våra tröjor nu?! hehe

2009-02-26 @ 20:53:56
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: tessan

va duktig du är ;) påtal om kläder så kanske det är på tiden att vi byter tillbaka våra tröjor?! hehe

2009-02-26 @ 20:55:26
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: tessan

ajdå det blev visst två gånger bara för att blogg.se har damp varannan dag! puss på dig snygging

2009-02-26 @ 21:18:17
URL: http://thherese.blogg.se/
Postat av: Äggbecca

OBS!!! älskade du, släng inte förrän jag har fått rota;)

2009-02-28 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0