new.

sitter i mitt nya rum. det är helt tomt förutom min säng och min dator. det känns obehagligt ensamt, precis som när vi flyttade hit och jag grät en vecka (lite pinsamt.. jag menar.. värre saker har ju hänt. men just då kändes det väldigt sorligt att flytta till KIMSTAD).  så känns det. men nu kan jag ju inte ställa tillbaks sängen i mitt gamla rum. för tungt för en ensam tjej. det är kallt också.. och det luktar målarfärg och bara... allmänt rent av all såpa och trams. funderar på att gå och hämta mina damtussar från det andra rummet iaf?

Men jag skulle väl inte känna mig mindre ensam för de. faktum är att jag hade förväntat mig att inviga rummet med någon, with my boyfriend. men just nu går inte allt som jag vill.. och det är väl kanske ingens fel.. jag får gå och hämta Doris och tvinga henne inviga rummet med mig (inget sexuellt alltså.. om det lät som de.. gjorde det de? hmm.. det kanske bara är jag,,.och sara.. jag vet att sara tog det sexuellt!)

aja.. hoppas ni sover gott iallafall.
/töntig och kär tjej

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tolkar allt du säger sexuellt.. Du är för jävla het alltså.. går inte tänka på annat än sex när jag hör dig, och när jag läser vad du skrivit är det som att läsa en porrnovell... och när jag ser dig....shit, då kommer jag direkt!



Vi är två ensamna själar i två nya rum som ekar. Låt oss be tillsammans.



Love you boo!

2009-02-23 @ 23:00:42
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0