asleep

sitter i dannes rum. han somnade precis. och av någon oförklarlig anledning drog han ned byxorna till knäna precis innan han somna. världens sötaste. finns ingen som behöver så mycket sömn som han!

sitter och kollar på en film där folk dör hela hela tiden.. ganska sorligt på samma sätt som det är lite tufft. filmen alltså.. inte att folk dör. det är väl i princip alltid tråkigt. om det inte är en riktigt riktigt riktigt elak människa.

snart ska jag hem... tråkigt att sova själv inatt. Låter som en töntigt kär tjej. men det är jag också.. så då får jag väl låta lite som de fast att jag tycker själv att det är töntigt.

nu ska jag lägga mig brevid världens sötaste människa. han skriker efter mig i sömnen.. jag vet det. MOAH :)

PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0