sunday.

söndagarna här är ganska sjuka. Allt är stängt och folk super på kvällarna.

Igår vaknade jag och ewe runt två tiden eftersom vi kom hem sjukt sent från jobbet.. sen gick vi två och en kille som heter Adrian upp för Berget här... sjukt jobbigt. Och det jobbiga är att det var så himla fint så man måste typ gå upp igen och ta kort..

Vi har bestämt att vi ska göra något i träningsväg varje söndag! Sen gick vi iofs och käka planka, såg på 3D bio och drack öl. Men whatever... idag har jag träningsvärk och det är de som räknas!



Idag får vi en ny säng iallfall. börjar bli trångt med en 90säng!

PUSS.

Kommentarer
Postat av: Beccs

Du saknas min pingla! <3 hoppas jag

hinner träffa dig under julen :)

2009-12-08 @ 23:10:41
URL: http://refre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0