mamma och pappa.

jag vet att jag inte har ringt. Men jag lever iallfall.. det är massa problem med mitt norska nummer då alla 7eleven-arbetare här är utvecklingsstörda.

MEEEEN.. jag och ewe kan inte komma hem till jul.. det kosta sjukt mycket pengar. Så våran kanadensare Adrian ska laga svensk/kanadensisk julmat åt oss. Och bli inte arga för vi vill verkligen hem egentligen..

Annars så rullar det på här borta.. lite segt då alla jobbar utan jag men det ska nog lösas..
Ringer imorgon. Hälsa jakob och dogsen.

PUSSSS

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va tråkigt att du inte kommer hem till jul, inte nyår heller då antar jag? BLOGGA MERA, så tråkigt att komma in till samma inlägg hela tiden. Fått läsa om alla era jävla tights 15 gånger nu.. :P PUSS OCH KRAM från mig och bebisen!

2009-12-10 @ 13:09:13
URL: http://fieerce.blogg.se/
Postat av: Beccs

Men disa :( ville ju ha hem dig till jul :) myyyys

ju. Säkert att de inte går att lösa?! Miss you!

2009-12-10 @ 13:21:46
URL: http://refre.blogg.se/
Postat av: Pappan

En jul utan att gräla med dig är väl ingen jul! Men ha det bra ändå och vi hör av oss. Snyft, snyft.

2009-12-11 @ 17:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0