JUL.

har haft en annorlunda jul iår, men den har varit nice.
Vi har en gran som hänger i taket eftersom vi glömde köpa en fot och ligger man på ett speciellt ställe i soffan och kollar lite snett ser det ut som man är upp och ner. helt fuckat.

ewe och jag var uppe hela natten och julpynta, fixa med paket och gran.
Och idaaaag var jag ganska nöjd när ewe gick upp klockan nio för jobb och jag sov till 12.
Sen köpte jag de sista sakerna, mötte ewe på jobb och sen kolla vi julkalandern och fixa oss.
Halv fyra ramla en bakfull Adrian in och vi fick, tro det eller ej, till kyrkan. Först somna jag typ tre ggr och sen fick me and E skrattatack på riktigt, vilket gjorde allt väldigt svårt. ni vet ett sådan atack man får i skolan under genomgåg, när man får skäll eller någon berättar något hemskt. Då det är absolut förbjudet att skratta. Efter det gjorde vi mat i tre timmar! sen åt vi, öppna julklappar, osv osv.. och nu är klockan mycket och ewe sover faktiskt och Adrian drog på fest för en timma sen...bilder kommer btw..

imorgon ska vi nog sova hela dagen och sen kanske jobba på kvällen.. i hope so!
på så sätt spenderar man inga pengar.


Måste också tillägga att ewe är världens sötaste sambo och hon förgyller mina dagar här i Norge!

Och Jakob ringde och var världens gladaste idag, han hade fått xbox!!!
Längtar tills jag kommer hem och får spela med han!

Kommentarer
Postat av: Becca

haha jag gillar att vara tokig! SAKNAR MIN PINGLA!! <3 älskar dig!

2009-12-27 @ 22:59:39
URL: http://rebfre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0