från noll till 3

gårdagen var ganska seg.. jag skulle på intervju någon gång under dagen, hade inte fått någon tid.. så jag vänta och vänta och vänta.. så jag gick förbi hence på lilla scotten.. då sa han att de behövde extra hjälp nu i helgen så där blev det lite jobb. Sen hörde killen av sig som jag skulle på intervju med.. så vi tog en kaffe på Bocca. Jag insåg precis när jag satt mig ner att.. fan.. jag kan ju inte norska. Norska i Oslo är inga problem men i Bergen... men jag förstod de mesta, haha. Så de hör av sig imorgon.  Sen hängde jag med ewe på hennes jobb. Jobbade gratis i kanske två timmar på monki, haha. Jag är alldeles för sällskapsberoende! Sen gick vi hem till Alayan för lite filmmys.. då sa han att jag fått jobbet på hans café. Väntar också svar från ett dagis. Så nu har jag typ för många jobb!

det blev ett litet rörigt inlägg. Måste skynda iväg och luncha med ew.
Det var mest en uppdate för att mina päron inte ska tro att jag inte gör något om dagarna, haha.
och grattis pappa.. sa åt Jakob att du skulle ringa så fort du kom hem! Det gick inte att ringa igår..

vi har även börjat kolla på lägenheter..

jalla puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0