for you alex.

är sjuuuuuuuuuukt irriterad.. denna dag är inte till min och ewes fördel.
vi har vänt på dygnet totalt också. jävla ewe. Hon kan sova hur mycket som helst,, och jag faller lätt för grupptrycket ;)

Personalfesten i söndags var iallfall jättemysig.
Vi drack glögg och myste sen blev det vin, ostbricka, bäbissprit för oss som inte är 20 (jaaaa, men känner sig som 17) Den där paniken man hade när alla andra kunde träffas och ha kul, och man själv inte FICK vara med. Lite så är det att bo i Norge. Dock bra för plånboken.

Imorgon ska jag på jobbintervju iallfall. Galet svårt att få jobb innan jul eftersom alla redan har sin julpersonal, men efter har jag lite på g..

Jag och ewe blir allafall gaaalet bortskämda här borta då vi lärt känna lite kockar. Vi får lagad mat varje dag! ibland även efterrätt. vi behöver inte ens diska. nice.

Saknar er där hemma. vill julmysa!
PUSS.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Bra Disa! Fortsätt nu att uppdatera bloggen ofta :D

2009-12-15 @ 20:41:00
URL: http://fieerce.blogg.se/
Postat av: sara

bebissprit????? får man inte dricka alkohol innan man är 20 i norge?! haha

2009-12-17 @ 09:49:29
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0