Bergen

är framme nu, i kanske den mysigaste byn någonsin.
klockan är 16.32 och jag är bakfull. not okay.

Vi var ute igår, efter att ha åkt tåg hela hela dagen. Så nu är jag helt slut. Men jag har varit uppe, lämnat cv, lunchat med ewe och snart ska jag packa upp mina kläder som verkligen inte kommer få plats någonstans.

och klockan nio ska jag jobba!

på måndag ska jag fixa norskt nummer och sådär.. så jag chillar lite med smsen tills dess. Det kostar sjukt mycket att ringa från mitt svenska nr..




Kommentarer
Postat av: säl.

jag blir så nöjd brushan! Lycka till med jobbet ikväll,jag vet att du kommer rocka!. På måndag är det mig du ringer till faaaaaaaaaaaaaatttar duuuu?! :) Hälsa Eve. BIG love

2009-12-04 @ 17:56:34
URL: http://sallybrallan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0