SUP.

hahah, nu är jag trött på detta. Nu har jag och lovisa lyssnat på deppmusik i två dagar, båda har världens pms och skrämmer iväg alla i vår omgivning,. Lovisa är bara allmänt  bitchig och jag bryter ihop så min mamma ringer två ggr varje dag och frågar om jag verkligen kommer överleva dagen. FEL VECKA. helt enkelt. Men nu.. din jävla vecka ska du dö. Nu sätter vi på ös musik och väcker grannarna. Nu börjar RÄTT VECKA. pms-veckan byts ut mot alkohol-veckan.


sup och svälj.



'


lets rule!


Kommentarer
Postat av: Klara

me likeeey!

gillar när ni är glada som två skogsbär!!!!

2009-04-08 @ 09:48:37
Postat av: becca

WIW WIE :D Detta gillar jag skarpt!!! FULLT ÖS MEDVETSLÖS! <3

2009-04-08 @ 17:03:18
URL: http://refre.blogg.se/
Postat av: Säl

mina vidriga vänner .. suck

2009-04-11 @ 20:46:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0