sötnosar.

HEY.

Sitter här själv hos Lovisa igen, hon och sara är ute och super.
börjar bli van vid att sitta hör nykter i min ensamhet. hihi. men rave-kväll på otten lockade inte om min huvudvärk fick bestämma och det fick den.
på tisdag får man börja ta tag i livet igen, vanliga rutiner, lite plugg, mycket träning, någon fika, lite jobb, lite annat.
längtar faktiskt!

idag spelade vi ölfotboll på smedbys ip. massa folk faktiskt. jag satt dock brevid som en lam hejar-brud som inte orkar bli smutsig. Inte okey!  :)

jag har iaf städat lovisas rum så jag hoppas hon blir glad när hon kommer hem :D
jag var ju trots allt jävligt bitchig mot henne härom kvällen. stackars!

nej, nu ska jag mysa.
sara eller lollo har by the way spillt ut massa sprit i ena sängen, så jag tar fan den högra! annars är den vänstra min favvo tror jag!

Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0