<3

YO.

Kom till skolan 07.50 idag..............
börjar 12.30.

sov hos mormor igår eftersom jag skulle prova klänningen och sådär,, bada bubbelbad och blev allmänt bortskämd.
det var skönt, men samtidigt lite jobbigt. kom på hur mycket jag saknar danne. och det är något helt otroligt. brukar vara ganska bra på att tvinga mig själv att glömma sånna saker, och det är jag faktiskt på ett sätt glad över. men ibland går  det ju inte. Men, nu är det bara 51 dagar kvar tills studenten och 54 dagar kvar tills danne kommer hem. bra tajming... men får väl visa kort från min student iallafall ;D  Och det är 58  dagar tills jag åker till Smögen över sommaren. 


min finaste..
   
   
  

Kommentarer
Postat av: din vän the K

minns i sommras när jag precis hade kommit hem från usa och vi var på trädgårn och jag sa till dig att när jag såg hur danne kollade på dig så ville jag också faktiskt vara så kär.. när jag läser det här och samtidigt vet hur jobbigt det är för dig och antagligen för danne också.. så får jag ändå samma känsla att jag faktiskt också vill vara så kär!! måste bara vara för att ni två är så SÖTA! <3

PUSS PÅ ER!

2009-04-22 @ 16:08:06
Postat av: Anonym

Saknar dig med massor baby :) ring mig i veckan. Har inga pengar po mobilen, + att den ar helt fuktskadad iofs, ratt trasig. ALSKAR DIG. KISS

2009-04-24 @ 09:04:45
Postat av: Becca

Ni är finaste :)

2009-04-27 @ 22:14:05
URL: http://refre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0