02.42

sitter här hemma hos lovisa alldeles ensam. hon är på korgen, full och väldigt söt. men hon har tre maskor i hennes strumpbyxor och det är inte okey. hon trodde helt ärligt att hennes klänning täckte över dom.. ack så fel man ser med alkohol i kroppen.

jag är mest arg och ensam. sjukt pigg också för den delen. musiken från palace dunkar och ganska omedvetet så blir jag lite partysugen.  dock väldigt väldigt väldigt lite nu när jag tänker efter. Jag är arg egentligen utan anledning, men  skulle ändå behöva prata lite med jonte the man en kväll som denna.. få lite perspektiv och synpunkter på min tillvaro. Han får ofta ta mina aggresiva utbrott nu för tiden, haha. stackars. men han jobbar!

fick nu sms av lovisa.. "Kom så a du måste kom a mer o öppna mig senn"
UNDRA om hon menar "Kom ihåg att du måste komma ner occh öppna till mig sen"

jag tror det :)
fyfan vad jobbigt :)

nej, nu ska jag och mitt underbara liv sova.
puss på dig.



såhär glada ska vi vara hella sommaren! (fast lollo du måste bli LITE gladare)

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag bidrog ju iaf till något positivt igår - du fick nån att skratta åt! :D jag va helnöjd :D

2009-04-05 @ 19:33:50
URL: http://lovisaamalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0